baravifyra

Alla inlägg under mars 2011

Av Rebecka - 31 mars 2011 17:40

Jahapp nu börjar torsdagen lida mot sitt slut! odins förkylning blir bara värre o nyss började han och blöda näsblod från ingenstans... =/ blev lite lätt skärrad när d bara kom från ingenstans men d slutade ganska snabbt ändå!


Tindra hon åkte med farfar i lastbilen idag och är kvar hos dom ännu! =P hon skulle äta pannkakor med farfar hade hon bestämt! :P så får väl se när hon kommer hem! =)


imorgon vet jag inte vad som händer ännu henke jobbar väl kanske en liten stund sen ska vi väl hitt på nåt! =P hoppas ja iaf!


jaha nehe jag hade inget spec o skriva! ;)

Av Rebecka - 31 mars 2011 11:22

Sådär ja nu har man fått lite positiv push i rätt riktning igen! jag kan nog tamefan göra det här ändå!! =)


SÅ!

Drivna/vanliga människor som vill göra nåt nytt för sig själva och byta ut lite av vardan o inte är rädda för lite motgång kom igen nu!!! =)

Man är aldrig ensam och det enda du riskerar är ett bättre liv med bättre ekonomi vad är det att förlora!?!?! ;)



Av Rebecka - 30 mars 2011 13:49

Jahpp inte riktigt känt för att skriva nåt den sista tiden... dels har vi vart sjuka lr ja tindra har haft halsfluss 2 ggr o nu är Odin sjuk och jag känner mig inte heller spec pigg men d kan ju vara den ständiga tröttheten som gör det!


Har iofs inte hänt så mycket sen senast!

Vi var upp till mamma o pappa nu i helgen som var men det blev inte så mycket gjort där heller för tindra blev sjuk på fredagen och lördagen spenderade vi på akuten på Hudiksvalls sjukhus.... hann inte ens med den gamla vanliga turen till dollar som jag alltid brukar fixa till så jag hinner med!!! =) men henke åkte dit han den lilla skiten! =P


Jag har tappat lusten till nästan allt just nu.. jag vill men jag får inte den sparken i arslet som jag behöver i mitt sinne att ta tag i saker så jag lämnar dom åt sidan istället.....


Saknar verkligen lastbilarna nu.... =/ ush jag blir deppad varje gång jag snackar med mina vänner som sitter o kör... men men snart är det väl min tur nu... lite less bblir jag nog ändå på frågan som jämt kommer o när ska du börja köra igen då?!  kanske ska börja med ett jobb o sen kan jag börja.... funderade på att försöka mig på o jobba lite extra i sommar hära... kan ju ha odin med mig i bilen o tindra kan ju åka med henke om d skulle vara så... men vi får se ska väl försöka mig på o sätta mig bakom ratten o köra lite först innan jag ens tänker tanken på att börja köra för det känns som jag tappat allt som jag kunde för ett tag sen!!!


nä palla skriva mer!!!

Av Rebecka - 17 mars 2011 07:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Rebecka - 16 mars 2011 21:03

Onsdag idag då! mitten på veckan! Älsklingen har  vart ledig idag så hela familjen har vart ut på äventyr! =) började med o åka till s-tälje o köpa frans till gardinerna så äntligen kan jag börja på riktigt med dom! sen vidare mot sätra o swedol! kolla lite sen vidare mot willys o handla lite o sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så ett samtal senare o vi var på väg mot nynäs!! På lördag gäller det... herregud vad nervös jag är redan nu lixom! men d ska nog gå bra! bilder kommer senare!!


nä nu är d sängen som gäller odin har riktiga skitnätter för sig så nu ska jag försöka somna innan han ska upp igen!!!

Av Rebecka - 5 mars 2011 16:11

Lördag idag o vi har inte gjort många knop idag! jag är uttråkad till fullo men vad gör man? ingen som vill ses idag så d blir till o gilla läget helt enkelt! ska ju iväg imöra kväll som det ser ut nu så!


En sak som förundrar mig lite o som har kommit upp nu dom senaste dagarna... varför stoppar folk huvvet i sanden när d kommer upp nya grejer? visst jag var kanske lite emot detta konceptet oxå första gången jag hörde d men nu skulle jag inte klara mig utan!!! gemenskapen man får med sina teammedlemmar kan inte jämnföras ens med gemenskapen man har med sin egen familj! jag får sån otrolig power o självkänsla efter bara 1 timme i detta gänget.... o sen hela affärskonceptet... man får ofta påståenden att nä d e inget för mig o nä d e en pyramid som är omgjord ja you name it.... jag kan inte se några som helst pyramidanspråk på den här buisnessen och alla kämpar väl för att handla så billigt som möjligt lr? här handlar man till grossistpriser istället..... o alla borstar vi väl tänderna, tvättar våra kläder och städar eller gör vi inte? jag kan förstå dom som kanske inte vill satsa fullhjärtat och faktiskt ha detta som jobb men vadå handla kan man väl göra? d gynnar ju ingen annan än dig själv? 30% billigare vill väl alla handla för eller har jag fel?

Aja skitsamma den som inte tar chansen nu den har ju mist platsen som erbjuds för om någon månad är den borta och man har hamnat längre ner i ledet men d e andras problem jag har min plats och jag är nöjd över den thats it!!


jahapp sitter o väntar på att henke o tindra ska komma hem så vi kan försöka fixa nån mat... får se vad vi kommer på idag.... eg inte sugen på nåt lr jo jag är sugen på kebab men d verkar d inte bli nåt av så får försöka komma på nåt helt enkelt!!!



aja nä nu vakna lillskit så bäst o ta han!!!

Av Rebecka - 2 mars 2011 18:10

idag har jag vart mer eller mindre effektiv! började med o lämna tindra på dagis åkte sen ut o åkte lite jag o lillskiten blev till älvsjö o tvätta bilen så man slipper bli kolsvart när man ska i o ur med vagnen! satte odin i sin vagn och han satt där lugnt o nöjt och kollade på folk o undrade vafan jag höll på med sprutade vatten o grejer! =) sen åkte vi mot netonnet o köpte handsfree till mig o henke nu är jag lite less på att inte kunna göra saker när jag snackar telefon o nuförtiden snackas d endel i telefon så snart är d väl dags för ett nytt batteri antar jag! ;)

Sen åkte vi hem o käkade lunch jag o lillkillen o sen ringde jag några samtal!! alltid trevligt o snacka med folk o inte minst med dom man inte pratar med så ofta! man får lixom lite ny energi!! =)


Sen som vanligt känns d som dammsuga o torka golv men jag ska ge mig på o torka resterande golv när ungarna somnat!! annars blire fotavtryck!! ;)



imorgon står d lunch o fika med några mammapolare på schemat!! tindra får va hemma från dagis imorgon o leka för dom kommer o byter vår dörr imorgon o dom skulle komma runt 11-12 o man vet ju aldrig om dom hinner klart innan jag ska hämta tindra kl 14 så hon får vara hemma! d gör mig absolut ingenting för d betyder att man kan ligga kvar i sängen lite längre imorrn o sen inte behöva stressa iväg o bäst av allt inte behöva väcka odin om han sover för d fick jag göra imorse! men bara därför så ska dom väl upp båda två vid 5-6 tiden imorgon bitti skulle inte förvåna mig! =)


men nu ska jag tappa upp ett bad till Odin så han blir ren o fräsch men jag vet med all säkerhet att när han kommer upp ur badet så kräks han den lilla kräkbebisen!!! han kutar runt i gåstolen nu iaf o skriker som en tok börjar bli medveten om att han kan få uppmärksamhet när man skriker o kinkar nu!!!


nä tappa upp bad vare!!!

Av Rebecka - 2 mars 2011 08:22

Morrn! solen lyser och jag är så förbannat glad och taggad så nu jävlar kan inget stoppa mig!! hade tappat gnistan lite igår men då tog man tag i saker o for till V o gjorde plan och la upp lite mål så nu så är brinner lågan! =) det taggar vi för nu har jag siktet inställt på LC till WESET i Juni!! =) men först är det recognition på Iabo mötet på söndag=) känns som jag kommer få ställa mig några ggr o ta emot applåder! ;)


Jahapp idag ska d åkas på netonet o inhandlas ett handsfree så jag kan göra saker samtidigt som jag snackar telefon!=) blir lite handfallen annars! =)


jahapp nehe nu ska jag klä på ungarna o dra mot dagis!!!

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards