baravifyra

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Vårdcentralen......

Av Rebecka - 22 juli 2011 13:23

Där har jag och Odin var idag.... förstår inte vad det är som gör att han blir sjuk jämt.... =/ Men nu har han haft feber och då enbart feber sen i Tisdags och den ligger runt 38.5-39.5 hela tiden..... så vi fick tid till kl 11 o kvart i var vi där och fick komma in!! Läkaren kollade i hans öron och kollade i munnen! öronen var helt okej och halsen oxå men han hade än en gång blåsor i munnen dock var det inte svampblåsor denna gången utan virusblåsor så nåt skit har han ju i kroppen helt uppenbart fast det inte bryter ut mer än med feber....

Men hon ville iaf kolla crp och urin... så på med en påse o stick i fingret så skulle vi vänta på att han kissade..... Odin blev tröttare o tröttare allteftersom tiden gick... tillslut var han så trött så han bara skrek o då kissade han... men sen var det ju ännu mer vänta på provsvaren sen.... urinen var helt perfekt med crp:t var förhöjt så nu ska vi avvakta o se om det ger med sig under helgen.... ska börja ge ipren varannan gång oxå då alvedonen inte riktigt vill bita!!!

Så jag hoppas det ger med sig under helgen nu för jag vill ju så jävla gärna åka till mamma o pappa på Söndag! lr ja ger det sig inte så åker jag ändå för det finns bra (nästan bättre) sjukvård där uppe oxå och det kan vara skönt med lite avlastning!


Har inte så mycket mer att tillägga egentligen det är ju bara o vänta och se hur det går under helgen!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 25 september 2011 10:48

Jag har flyttat till   http://baravifyra.blogspot.com

Av Rebecka - 21 juli 2011 11:17

Svärmor ringde igår och sa att dom skulle åka upp till Jättendal som idag och undrade om tindra skulle följa med till mormor och morfar!! Hon ringde själv och frågade och absolut fick hon komma upp till dom!! Så imorse var hon sprudlande och pack...

Av Rebecka - 15 juli 2011 10:48

Det känns att det är fredag!!  jag är trött o helt mosig i hela kroppen o d känns dessutom att henke va i malmö i tisdags natt för man fick ingen avlastning!! Sen börjar min kropp o jävlas igen, det gör mig faktiskt lite rädd.... idag kunde jag kna...

Av Rebecka - 14 juli 2011 12:04

Håller på o storstädar i köket.... USH vad det är äckligt överallt trots att jag städar några ggr i veckan.... men här i våra hus så ingår det ingen köksfläkt så endra får vi stå för den själva eller så får vi betala 60 kr extra på hyran för att dom ...

Av Rebecka - 13 juli 2011 18:08

jag får några fina sammanbrott på det här varje dag....   Odin har ju som sagt innan kommit igång med så mycket på kort tid, det ska klättras och gås längs möbler o d ska faras fram i en jäkla fart hela tiden... iochmed detta så blir maten lidand...

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards