baravifyra

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Nån gång ska ju vara den första :)

Av Rebecka - 6 juli 2011 05:43

Tänkte pröva på o blogga från mobilen då jag nästan aldrig sitter vid datorn längre sen jag köpte min ajfåån :)Jahapp vad händer här då??Planerar 1 års kalas för Odin!! Shit vad tiden går alltså! Redan ett år jag som tycker han är liten fortfarande.... :( min bebis blir stor.... Insåg igår att det är 6 mån kvar till inskolning på dagis o börja jobba för min del men vad vill jag köra då???? Största frågan är ju den.... Kommer ju bli jag som har lämningen på morgonen så kan ju inte börja före 7 o vilka går eg med på det?? D där med bil o släp har jag helt glömt bort så ska försöka få tag på en bil ett släp o en stor plan man kan latcha på så kanske det kommer tillbaka!? :STindra är för stunden hos mormor o morfar i bergsjö, kommer väl hem i helgen tror jag!!! Odin han övningsgår o jag gör väl inget annat än städar o plockar efter barnen :) o henke han jobbar för fullt!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 25 september 2011 10:48

Jag har flyttat till   http://baravifyra.blogspot.com

Av Rebecka - 22 juli 2011 13:23

Där har jag och Odin var idag.... förstår inte vad det är som gör att han blir sjuk jämt.... =/ Men nu har han haft feber och då enbart feber sen i Tisdags och den ligger runt 38.5-39.5 hela tiden..... så vi fick tid till kl 11 o kvart i var vi där o...

Av Rebecka - 21 juli 2011 11:17

Svärmor ringde igår och sa att dom skulle åka upp till Jättendal som idag och undrade om tindra skulle följa med till mormor och morfar!! Hon ringde själv och frågade och absolut fick hon komma upp till dom!! Så imorse var hon sprudlande och pack...

Av Rebecka - 15 juli 2011 10:48

Det känns att det är fredag!!  jag är trött o helt mosig i hela kroppen o d känns dessutom att henke va i malmö i tisdags natt för man fick ingen avlastning!! Sen börjar min kropp o jävlas igen, det gör mig faktiskt lite rädd.... idag kunde jag kna...

Av Rebecka - 14 juli 2011 12:04

Håller på o storstädar i köket.... USH vad det är äckligt överallt trots att jag städar några ggr i veckan.... men här i våra hus så ingår det ingen köksfläkt så endra får vi stå för den själva eller så får vi betala 60 kr extra på hyran för att dom ...

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards