baravifyra

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Onsdag hela dagen!

Av Rebecka - 13 juli 2011 10:36

Vi har börjat dagen med att handla lite mat så nu har vi till middagsmat fram till Onsdag nästa vecka! =) läre ju äta lite ur frysen så vi kan fylla på den sen!

Alltid lika roligt o handla med mina barn! dom charmar folket i affären och dom som sitter i kassan och t.om folket på parkeringen! =) haha ja dom lyckas med det mesta! men d gör ju alla barn!


Köpte med mig Nestles godnatt välling på tetra så det ska vi pröva ikväll o se om det blir nå bättre sömn för lillgubben blir ju trött oxå när han inte kan sova riktigt om nätterna d e väl därför han sover 3-4 timmar mitt på dagen!

Nu sover han middag iaf så funderar på om jag o tindra ska kasta ihop lite käk o käka medan han sover o sen får han käk när han vaknar han klämde ju precis i sig en flaska välling innan sänggåendet så! får nog bli nåt så enkelt som potatismos o korv! =)


När Odin vaknat o klockan har blivit lite mer så ska vi dra oss mot Hölö och käka Tårta!! Älskade vännen fyller år idag!!! :D sen hoppas vi på att pappan i huset kommer hem ikväll!!!! *HOPPAS HOPPAS HOPPAS*


Han hade visst åkt på hyudralläckage imorse så d drog ut på tiden lite!!! inte lätt o inte va på hemmaplan o åka på såna grejer! sist han va ner så var det ju dubbelpunka på första axeln på släpet så t.om fälgarna gick åt helvete!!1 men inga problem för åkarn d inte!!! han har verkligen hamnat på rätt ställe nu!!!!


NU MAT!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 25 september 2011 10:48

Jag har flyttat till   http://baravifyra.blogspot.com

Av Rebecka - 22 juli 2011 13:23

Där har jag och Odin var idag.... förstår inte vad det är som gör att han blir sjuk jämt.... =/ Men nu har han haft feber och då enbart feber sen i Tisdags och den ligger runt 38.5-39.5 hela tiden..... så vi fick tid till kl 11 o kvart i var vi där o...

Av Rebecka - 21 juli 2011 11:17

Svärmor ringde igår och sa att dom skulle åka upp till Jättendal som idag och undrade om tindra skulle följa med till mormor och morfar!! Hon ringde själv och frågade och absolut fick hon komma upp till dom!! Så imorse var hon sprudlande och pack...

Av Rebecka - 15 juli 2011 10:48

Det känns att det är fredag!!  jag är trött o helt mosig i hela kroppen o d känns dessutom att henke va i malmö i tisdags natt för man fick ingen avlastning!! Sen börjar min kropp o jävlas igen, det gör mig faktiskt lite rädd.... idag kunde jag kna...

Av Rebecka - 14 juli 2011 12:04

Håller på o storstädar i köket.... USH vad det är äckligt överallt trots att jag städar några ggr i veckan.... men här i våra hus så ingår det ingen köksfläkt så endra får vi stå för den själva eller så får vi betala 60 kr extra på hyran för att dom ...

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards