baravifyra

Alla inlägg under februari 2011

Av Rebecka - 28 februari 2011 09:57

Jag börjar så smått inse att det är nåt som saknas i mitt liv just nu.... att få komma ut, köra lite lasbtil o bara få vara jag för en dag!


Nu säger jag ju inte att jag inte är jag när jag är hemma med barnen för jag är alltid mig själv men jag saknar lastbilarna nåt oerhört... det negativa är ju att d kommer bli som att börja om från början! jag körde senast januari 10 o d e ju mer än ett år sen nu.... har jag verkligen kunskapen kvar? det är det jag börjar undra... men men får väl ta tag i d när chanserna ges!!


jag kan inte säga att jag inte trivs med att vara hemma med barnen heller för det är en fröjd men ibland kan man behöva just att få komma ut för nån timme, göra det man tycker är roligt för att sen komma hem och ha nya krafter till allt vad vardag heter!!!


Får se hur det blir med tindras dagis med... inget jag  vill gå längre in på dom som behöver veta vet så men ska ta mig ett snack emd dom imorgon! blir det ingen skillnad så får hon vara hemma med mig!


jaha nehe var iväg o postade brevet nyss och nu funderar jag på vad jag ska äta till lunch.. Odde somnade precis så han läre väl sova en stund nu så jag hinner äta nåt!! Tindra hon åkte med farmor ner på centrum får se när hon kommer hem!! saknar henne när hon inte är hemma för d blir så himla tyst!!!


O min man saknar jag hela tiden varenda minut varenda sekund... vi har kommit varandra så mycket mer nära nu under dessa dagar och jobbar mot samma mål igen! känns så jävla skönt!! LOVE HIM!!!!

Av Rebecka - 28 februari 2011 08:05

Jahopp Måndag igen då och en ny vecka framför!!!

Jag fick ett bra slut på förra veckan så idag känns allt så jävla lätt och jag bara går runt och ler hela tiden!=)


Första egna sponsringen igår=) nu jävlar  är vi på gång! se upp i backen jaf har mer pepp än innan nu och jag vet att även jag kan klara av detta =) d va som V sa så fort man skriver in sin första känns inte allt så dåligt längre! jag skiter i dom som inte vill ge detta en chans nu och siktar högre än aldrig förr!! =) Självförtroendet är på TOPP!!!!


Vi har även hållt på med låta Odin sova själv i eget rum i helgen! så jag o henke bor nu ute i vardagsrummet och odin har vårt sovrum för sig själv! går jättebra måste jag säga fått gå upp 1 gång per natt ca o gett napp o en hand i ca 5 min sen har han sovit till framåt 7.30 =) WONDERFULL!!!! =)


Idag vet jag inte vad som händer ska ge odin mat o klä på o gå mot ica o postlådan sen blir d väl o gå till carina o hämta damen!!! får se vem av oss som ska åka på Open ikväll om henke gör det eller jag.... =)



nä nu ska jag göra käk till odin o sen ska vi gå på promenad!!!

Av Rebecka - 23 februari 2011 07:46

Mitten på veckan och snart är det helg igen!=) full fart framåt bara!!


Idag ska stora damen på dagis och jag och odin ska vara hemma och städa o fixa! känns så det behövs om det kommer folk ikväll med! =) annars skämms jag ju ögona ur mig=) ska försöka komma iväg till apoteket o lämna medicin med så man slipper ha d stående här hemma o ta massa plats!!!


Igår tog jag med min Linnea o odin o åkte till haninge o port 73! unnade mig ett par nya skor två kylskåpsmagneter och sen var vi in på babyland och dubbelcheckade hur bilstolen skulle sitta fast i bilen o där fick odin nya bältesskydd så d inte ska skava!!!

La även ut de andra bilstolen på blocket så nu får jag se om d e nån som vill köpa=) har fått ett mail än så länge!!


Ja som sagt idag ska det städas för ev hemmamöte ikväll får se om dom vi ringt kan komma jag hoppas på d=) men före d uppföljningsmöte kl 18!


jahapp imorgon är det mammaträff som gäller mary kay visning hos en av damerna så nu kan man ju jämnföra lite dårå! jag ska INTE handla då jag har eget märke som jag inte kommer lämna i första taget kan jag säga! =) nya produkter ligger på beställningslistan som skickas i början på nästa vecka! nån som vill beställa nåt!? hojta isf!!!


jaha nehe kanske skulle klä på sig lite kläder o fixa håret då jag fortfarande sitter i pyjamas och håret slarvigt hängande då jag somnade med håret blött igår!! ;) åka mot dagis om 30 min ska slänga lite skräp först om man hälar i den här kylan som råder utanför fönstret!!!



Av Rebecka - 21 februari 2011 18:32

Måndag igen och veckorna går bara fortare o fortare känns det som! vart full rulle i helgen och det känns inte riktigt som vi hunnit vara bara familjen riktigt! så är inte fallet ikväll heller!!


Henke ska få åka på ett openmöte så han vet vad allt handlar om så han kom hem bytte kläder o åkte igen... lite tråkit då vi nästan aldrig träffas annars men hade inte han åkt så hade jag så d hade inte vart nån skillnad iaf.. men jag får hålla tummarna att det inte blir så sent imorgon istället! Saknar min älskade man ju!! Livet förändras ganska drastiskt till det bättre just nu! trots mitt anfall igår så känns det ändå som det inte är lika ofta nu som det varit.. o d e ju skönt såklart!!


Barnen dom mår bara bra! tindra ska på Dagis imorgon o leka med sina polare och jag vet inte riktigt vad jag o odin ska hitta på men funderar på o åka o kolla nya skor faktiskt! skulle sitta bra nu! =)


Jaha nehe se om lillskiten somnat o sen lägga den stora o sätta mig i soffan o kolla tv i min ensamhet! funderade en stund på att ta mig ett träningspass men nä ändrar nog planerna till tända ljus o kolla tv faktiskt! =)

Av Rebecka - 19 februari 2011 21:20

Sitter här och kollar på melodifestivalen fast jag eg inte har någon lust att se det överhuvudtaget! gillar inte det programet längre ush!!


idag har det varit full rulle hela dagen! började baka bullar vid 7.30 imorse o sen städat och handlat o sen hade vi ett inbokat hemmamöte kl 15.15 o d gick då alldeles perfa!=) jag gillar detta gänget jag hamnat i! så himla roligt alltså!! =) ser fram emot resan uppåt nån gång hära!!


resten av helgen vet jag inte vad som händer ska försöka få iväg min karl o kolla nya skor imorgon! mina är så himla utslitna så d skulle då behövas!! lillgumman behöver ha ett par nya hon å så ska försöka hitta det med!


Jaha nehe sitter mest uppe för jag väntar på min karl som är på väg hem från malmköping! men d blir nog bra han är nog hemma om typ 1 timme lr nåt! =)


nä nu ska jag glo vidare lite!!

Av Rebecka - 17 februari 2011 09:34

  





detta märket har jag använt nu från typ december eller januari kommer inte riktigt ihåg! har alltid haft problemhy och har haft finnar i helav ansiktet o alltid snustorr!! så är inte fallet längre kan jag säga!=)


Så himla nöjd med min ansiktsserie och sminkserie så det finns inte vågar ju inte byta till nåt annat nu iaf!!!

Så framöver här nu blir det hudvård/sminparty  på Rådsstigen!=) o på lördag smäller det igen ytterligare ett hemmamöte så imorgon står det städa på schemat o fixa lite presentation o så!! =) ska bli skoj som fan och jag har ju världens bästa team med mig oxå så konstigt vore det ju annars om man inte känner sig taggad!!! ;D

Av Rebecka - 15 februari 2011 15:54

Ja just nu är jag i en mellangrej igen.... känner mig inte motiverad trots att jag har världens bästa stöd runt omkring mig!! men jag försöker få tag på folk till ett möte nu på Lördag får väl se hur det går!! jag hoppas det går vägen jag vill ju bara hjälpa mina nära o kära att få ett bättre liv o mer tid till det dom vill hålla på med!! men ingen vill fatta riktigt just nu faktiskt!!


men aja får ta massa tag nu!


Jag bara älskar det nya märket jag använder! beatycycle är det bästa jag vart med om! min hy bara strålar!! :D

o ja som allt annat så jävla nice produkter!!! =D längtar till BBS:en i Mars! men först IABO mötet den 6 mars!! o sen WES 17-19 juni!!!

Av Rebecka - 14 februari 2011 15:24

lite nytt i bloggen! en header som jag lyckades pilla till alldeles själv dock inte helt nöjd men den får duga till jag får tiden o göra en ny!


Jahapp kämpar på med livet i sig faktiskt! har inte så mycket mer att tillägga mer än att jag funderar på o ta bort d mesta här o lägga in på den gamla bloggen o sen börja om från scratch helt o hållet!!! vi får se hur jag gör!!!

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards