baravifyra

Alla inlägg under april 2011

Av Rebecka - 7 april 2011 07:45

Torsdag morgon o här sitter jag o barnen o kollar på bolibompa! =) brukar kolla på playhouse disney på morgonen men kände för lite omväxling så d blev bompa istället! funkar ju lika bra verkar d som!!! =)


Jaha idag ska vi bege oss iväg till barnens hus en sväng ska kolla om d går o beställa ny varukorg till vagnen... den har tagit i i underkant under vintern då man kört i snön så den är alldeles sliten så snart lossnar den väl så ska kolla pris o sen beställa för den är jäkligt bra o ha! =)

Sen ska vi åka o hämta Tindras älg som mormor skickade men som posten hade tappat bort igår... ( så ovanligt) så får se om man ska bli arg lr inte! jag ska ha paketet idag så äre bara!!!


Jahapp igår var jag o Malin iväg på hur många lingon finns det i världen! så sjukt bra och gripande! man började verkligen tänka efter hur man eg behandlar personer med handikapp!

Henkes bror har ju downs så man är ju mer eller mindre insatt på vad det innebär och vilka svårigheter dom stöter på i vardagen och det är verkligen inte lätt!!!

Hur många lingon finns det i världen borde visas överallt i skolor och så med för att visa att dom är personligheter som vi!!

Det var tur att jag hade pratat med mamma först om filmen då hon sa att jag skulle ta med mig näsdukar! försökte hålla mig väldigt länge men efter en stund brände tårarna så starkt där innanför så jag måste ta fram näsdukarna! =) men som sagt väldigt fin film och jag skulle lätt se den fler ggr!!!


Nä nu står det frukost på schemat!!!      

Av Rebecka - 6 april 2011 09:41

       


Nu har komplementet till mina vitaminer kommit! =)

den som är längst ner där är mutivitaminerna jag har köpt till tindra!! =) I just love Nutriway!!

Koncentrerade frukter o grönsaker, Omega 3 och en tablett med dagligt intag av det kroppen behöver utan en massa tillsatser o skit!

Dessa vitaminer rekomenderas av AC milan som ger dessa till sina spelare! Coolt eller hur! =) o går bara att köpa i din egna Webbbutik!! =) LOVE IT!!!!


Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards