baravifyra

Alla inlägg under juni 2011

Av Rebecka - 17 juni 2011 12:21

att jag är så himla taskig på att uppdatera!!! men jag hinner typ inte!Odin har börjat bli så himla självgående nu så nu måste man hålla stenkoll hela tiden vad han tar sig för!!!Även extra koll på Tindra behöver man ha då hon är mer exter än vad hon vart innan!!!! jag är så trött på kvällarna så jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!men jag ska försöka bli bättre helt enkelt!!!

Av Rebecka - 13 juni 2011 09:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Rebecka - 8 juni 2011 18:14

Äntligen börjar jag se lite ljus i den mörka tunneln!!!


Vi kan ju börja med att henke har bytt jobb helt och hållet!! lr ja han kör lastbil fortfarande men har gått ifrån mamma o pappas företag o lämnat åkaren han körde för! så NO MORE BAJSKÖRNING! =) börjar äntligen få bort den äckliga lukten här hemma o känner inte samma panik över arbetskläderna längre! =)


Jag har då kommit på att jag har dom mest underbara vänner man nånsin kan få!!!! så jäkla kul vi hade på TM var det längesen jag hade! =) barnfri var jag oxå för första gången på 9 mån! jag älskar mina barn o skulle inte klara mig utan dom men ibland så kan d va skönt o vara själv o faktiskt få vara Rebecka 25 åringen o inte Rebecka småbarnsmamman!!!

Mindre kul va väl att nån var där o förstörde viss utsikt ibland men jag lät det rinna av och koncentrerade mig på mitt!!! Mycket nya kontakter o kan säga att vänlistan har ökats på drastiskt på FB! =) I LIKE IT!!!!!


Ja har inte så mycket att tillägga egentligen mer än att jag älskar er mina vänner ni gör mina dagar till ett ljus jag aldrig vart med om!!!

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards