baravifyra

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Lite vemod!

Av Rebecka - 21 juli 2011 11:17

Svärmor ringde igår och sa att dom skulle åka upp till Jättendal som idag och undrade om tindra skulle följa med till mormor och morfar!!

Hon ringde själv och frågade och absolut fick hon komma upp till dom!!

Så imorse var hon sprudlande och packade glatt sin väska och vi gick upp till farmor och farfar!!

Jag brukar inte reagera så himla mycket på det när hon är borta men denna gången var det nåt.... vet inte om det var Odins reaktion på att hon åkte som gjorde det men jag är helt gråtfärdig och känner en saknad redan nu trots att hon bara vart borta 30 min!!! men vi får lite andrum mitt i all sömnbrist och hon får träffa mormor och morfar igen!!!


Anledningen till att jag inte uppdaterat så mycket den senaste veckan är för att vi har haft några helt värdelösa nätter... jag har inte fått sova många timmar o inte Odin heller.... han har för mycket på gång och är lite uttråkad tror jag så han har ingen ro att sova.... så en natt när jag gick in till honom satt han i sin säng o lekte med sin scania, fast när jag la honom ner så somnade han direkt så jag vet inte om han lekte i sömnen eller vad det var!

O igår visade det sig att han hade 39 graders feber som håller i sig än idag så vi får väl se vad som händer om det blir någe mer eller om det är dom 4 tänderna som jäklas!!!


Jahapp vad ska man hitta på nu då?

Odin sover sin middagslur och Tindra har åkt.... jag får helt enkelt vila på soffan tror jag för städa det gjorde jag igår så det finns inte så mycket att göra! inte ens tvätta för tvättkorgen är tom!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 25 september 2011 10:48

Jag har flyttat till   http://baravifyra.blogspot.com

Av Rebecka - 22 juli 2011 13:23

Där har jag och Odin var idag.... förstår inte vad det är som gör att han blir sjuk jämt.... =/ Men nu har han haft feber och då enbart feber sen i Tisdags och den ligger runt 38.5-39.5 hela tiden..... så vi fick tid till kl 11 o kvart i var vi där o...

Av Rebecka - 15 juli 2011 10:48

Det känns att det är fredag!!  jag är trött o helt mosig i hela kroppen o d känns dessutom att henke va i malmö i tisdags natt för man fick ingen avlastning!! Sen börjar min kropp o jävlas igen, det gör mig faktiskt lite rädd.... idag kunde jag kna...

Av Rebecka - 14 juli 2011 12:04

Håller på o storstädar i köket.... USH vad det är äckligt överallt trots att jag städar några ggr i veckan.... men här i våra hus så ingår det ingen köksfläkt så endra får vi stå för den själva eller så får vi betala 60 kr extra på hyran för att dom ...

Av Rebecka - 13 juli 2011 18:08

jag får några fina sammanbrott på det här varje dag....   Odin har ju som sagt innan kommit igång med så mycket på kort tid, det ska klättras och gås längs möbler o d ska faras fram i en jäkla fart hela tiden... iochmed detta så blir maten lidand...

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards