baravifyra

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Rebecka - 28 januari 2011 12:16

Har inte riktigt tiden o ta bloggen före allt annat just nu men lovar att jag ska bli bättre!!


Jag har fullt upp med businessen som börjar generera massa bra i mitt liv just nu! =) självkänslan ligger på TOPP, humöret likaså och jag börjar verkligen se skillnaden på allt vad alla har lovat! bästa stödet har jag haft oxå o d va så jävla skönt o få spendera dit o hemresa med V i Måndags! =) annars har jag åkt med N o N o då har man inte riktigt fått ut den tiden man vill med sin riktiga sponsor! =) så nu jävlar så! en spark i arslet var vad jag behövde!! :D


jaha nehe har väl inte så mycket mer o tillägga eg mer än att ni som tycker detta låter som nåt väldigt dåligt så är d erat bekymmer jag har gett mig in i detta för att pröva mina vingar och jag kan inte se annat än vinst just nu!=) GO DIAMOND!!! :D men först ska vi rikta in oss på Leaders club o Temposättare!!! ;)

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards