baravifyra

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Rebecka - 15 juli 2011 10:48

Det känns att det är fredag!!  jag är trött o helt mosig i hela kroppen o d känns dessutom att henke va i malmö i tisdags natt för man fick ingen avlastning!!

Sen börjar min kropp o jävlas igen, det gör mig faktiskt lite rädd.... idag kunde jag knappt ta mig upp för backen med vagnen utan att rygg o bäcken bara la av.... jag tappade krafterna helt å hållet!!! Sen den förbaskade armen o handen som inte vill ge med sig heller....men får väl smörja in hela kroppen med heta larsson o sen ligga o bara göra ingenting.... ( inte så lätt när man har två vildingar hemma dock)



Jahaja nu på morgonen har vi vart iväg o handlat lite inför helgens mat o passade även på att köpa sempers nattvälling så ikväll ska det prövas! köpte ju nestles häromdan o den har funkat lite iaf men i sempers är det ju pasta blandat i också så ska bli spännande!!! han har dom senaste 2 nätterna bara ätit en gång vid 22 snåret o sen vaknat vid 7 på morgonen så nåt bra verkar det ju göra iaf så jag hoppas lite lätt på mer sömn snart!!!!!



nä nu ligger Tindra o åmar sig av nån anledning så får rikta lite uppmärksamhet ditåt!!!

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards