baravifyra

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Rebecka - 6 juli 2011 18:47

Helt klart en lugn dag idag! har fixat massa hemma!!!


Möblerat om i Vardagsrummet/sovrummet.... jag verkligen hatar o bo trångt men vad gör man lixom.... d blev lite större nu iaf lite mer luftigt o man känner sig inte så instängd i bokhyllan!!!


Odin har sovit skitdåligt idag så han gick o la sig tidigt idag så ska bli spännande o se hur länge han sover nu! bara o räkna med upp i ottan imorgon!!


Henkeponken han är iväg o hjälper en gammal kollega o sätta dit dioder i backspeglarna precis som han själv hade.... lite tråkit att vi inte kan styla den nya riktigt som vi vill..... dels är d en volvo så alla grejer han hade till bilen passar ju inte.... o sen är d antagligen ny bil på g så känns onödigt o lägga massa pengar på bilen om den ändå ska väck!!! ken putsar d gör vi! :D lr ja nä JAG putsar o henke pillar med annat!!


jaha nehe inte mycket o tillägga eg... saknar min Tindris så det gör OOOOOONT!!!! snart är hon hemma igen mammas gumman!!!!




                 


Fyra första bilderna är på STM i Maj i år o dom nedre är hur mycket jobb d va på nya bilen från början innan jag hittade autosolen!!! :D

(dom blir större om man klickar på dom)

Av Rebecka - 6 juli 2011 05:43

Tänkte pröva på o blogga från mobilen då jag nästan aldrig sitter vid datorn längre sen jag köpte min ajfåån :)Jahapp vad händer här då??Planerar 1 års kalas för Odin!! Shit vad tiden går alltså! Redan ett år jag som tycker han är liten fortfarande.... :( min bebis blir stor.... Insåg igår att det är 6 mån kvar till inskolning på dagis o börja jobba för min del men vad vill jag köra då???? Största frågan är ju den.... Kommer ju bli jag som har lämningen på morgonen så kan ju inte börja före 7 o vilka går eg med på det?? D där med bil o släp har jag helt glömt bort så ska försöka få tag på en bil ett släp o en stor plan man kan latcha på så kanske det kommer tillbaka!? :STindra är för stunden hos mormor o morfar i bergsjö, kommer väl hem i helgen tror jag!!! Odin han övningsgår o jag gör väl inget annat än städar o plockar efter barnen :) o henke han jobbar för fullt!!!!!

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards