baravifyra

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Rebecka - 8 juli 2011 11:54

Ja nu är det dagens ensamtid på schemat!!! Odin har ätit lunch o sover nu skönt i sin säng efter en halvjobbig natt.... vet inte om d e för varmt o klibbigt så d e därför han inte sover eller vad det nu är?! =S Sovit har han inte gjort iaf så jag passar på  o hänga i soffan o glo på tv nu när han sover..... skulle ha städat o grejat innan Tindra kommer hem imorgon men NÄ jag vilar istället o städar ikväll eller när Odin vaknat!!!


Tindra hade gråtit efter mig o henke igår kväll sa mamma..... då gjorde det extra ont i mammahjärtat kan jag säga.... =( då saknar jag henne ännu mer... men jag pratade med henne imorse o hon sa att hon skulle klara o sova en natt till hos mormor o komma hem imorgon! känns lite kymigt o sätta sig i bilen ikväll när henke slutat jobba o dra iväg till Gävle... nä jag vet att hon klarar en natt till hos dom o d vill hon nog eg oxå!!


Måste passa på att gratulera Therese o Robban till den lilla lillebroren som kom igår kväll!! =) mysigt med liten bebis o lite kul att d nästan precis blev 11 månader mellan våra små o våra stora är det 1 år och 2 dagar emellan!! =)

Ni kan läsa hennes blogg här: http://mammatess.bloggplatsen.se


Jahapp vet inte riktigt vad som händer idag faktiskt!!!

Spännande o se hur länge henke jobbar om han ringer o vill att vi ska åka till tälje o kolla ny bil eller hur det blir!!! d visar sig!!! :D


nä nu ska jag nog inta liggläge istället o vila lite!!!!!

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards