baravifyra

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Rebecka - 11 oktober 2010 13:46

                          


Sorry för himla dålig uppdatering men jag har inte haft tiden eller lusten att blogga i helgen övehuvudtaget!


Lördagen var vi på öppet hus på scania i södertälje iaf=) tindra tyckte d va askul och vi med såklart=) bara älskar o gå runt med min familj o kolla på lastbilar och allt som har med det att göra=) vi var även in på chassiporten och fick se hur dom bygger lastbilar från skratch! jag har vart där förut med skolan men henke o tindra hade ju aldrig vart där så d va skoj=) sen blev det lite shopping i scaniashoppen med=) tindra o odin fick en varsin scanianapp o tindra fick en keps och henke fick en termosmugg med scaniaemblemet på=) mama´s got the cash!! =P

På kvällen dök henkes mamma o pappa o ena brorsa upp och tog en fika med oss! väldigt trevligt mitt i röran=)


Igår var vi på dop i Gnesta1 fina Lucas skulle döpas=) jättefint var det och sen var det fika hos Anderas pappa=) jättefint hus och jättetrevligt folk!=) var helt slut hela bunten igårkväll=)


Idag har jag o tindra mest chillat bara! Odin gör ju inte annat än äter o sover så han är inte så intressant för tillfället=) har dammsugit o sen fick jag hem en träningsdvd med posten idag som ska vara bra för mage, rygg och bäckenbotten! mycket knipövningar som är bra för oss tjejer efter förlossningen framförallt men övningarna ska väl göras varje dag eg som jag förstått det!! tog mig tiden och prövade skivan och jag känner då direkt skillnad!! så den kommer vi köra på fler ggr!=) iaf minst en gång i veckan!!


nä nu ska jag försöka mig på nästa dvd skiva med träning så jag kan få lite för axlarna o benen med=)


ha d!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards