baravifyra

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Rebecka - 25 oktober 2010 17:12

Ja jo vem gör inte det får man väl fråga men nu har det då eskalerat till det värsta jag vart med om alltså....FY FAN!


Tindra beter sig nu mer eller mindre som en tonåring1 tror att hon kan bossa runt en och verkar tro att det är hon som bestämmer allt här hemma! Skriker o slåss som en tok och bara totalvägrar göra sånt som en annan säger!


Kan tex ta gårdagen o idag.... var hos carina o även fast man säger åt henne från början och hon LOVAR att hon ska sköta sig så vi slipper bli osams o hela dagen är förstörd så börjar hon... Vill inte det, ska inte det, jaha nehe intresseklubben antecknar! jag tog henne under armen gick med henne ut till hissen, hon fortsätter skrika o slåss så carina är tvungen att klä på sig o ta odin i vagnen så jag kan ta denna skrikande lätt hysteriska unge hem! jag var på väg flera ggr o bara sätta ner henne på asfalten o gå därifrån igår! och likadant idag! nu får d fan vara bra med det här nu kan det inte bli värre tror jag nu har vi nog nått kulmen av envishet och trots!!

Aldrig att hon trotsar varken henke hans bröder eller hans pappa... men mig o carina där kan man försöka linda runt fingret men icke vi har börjat sammarbeta nuförtiden så nu funkar inte den heller och det spelar ingen roll hur många ggr man sätter sig ner o försöker prata med henne när hon blir hysterisk d funkar bara inte.... smäller i dörren till rummet och visst gör d då men glöm alla andra grejer sen! det har jag varnat henne för så d vet hon!! men nog snackat om d nu jag blir bara mer irriterad!!


idag har vi vart på ikea en sväng! fanns mycket man vill ha dära faktiskt så får väl se när d blir av=)


Imorgon är d fotografering på dagis så ikväll ska damen in i duschen varken hon vill eller inte! pluppen till badkaret håller ju inte tätt så kan inte bada... lr ja odin kan man bada för där går d så himla fort ändå men tindra kan ju sitta upp emot 30-45 min o då är ju vattnet försvunnet för längesen!! så d står på schemat men först står d middag! vet inte riktigt om jag ska göra köttfärsbiffar eller köttfärssås faktiskt... men mackaroner blir d iaf!! nä rycka tag i allt nu!!


ha d!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards