baravifyra

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Rebecka - 22 oktober 2010 10:58

ÄNTLIGEN kan jag sätta mig ner med en kopp kaffe o njuta av lite tystnad (tindra är ju vaken o uppe men kollar på tv med mig)

Lyckades få Odin o somna själv i liggdelen till vagnen i spjälsängen!! ska försöka vänja honom vid sängen men den känns antagligen för stor så vi har liften till vagnen i sängen så får han ligga där o bekanta sig med alla grejer vid sängen o så först!

Hittade babyvakten idag så installerade den i hans säng o nu kan vi höra om han buffar o gnyr där inne!


Kom på mig själv precis att klockan är 11 och tindra går i nattlinne fortfarande=) men vi har inget planerat idag så vad gör det? =) jag går runt i stickad tröja mysbyxor sockor och håret slafsigt uppsatt i en tofs med=) bara odin som är påklädd och tillfixad!! =P men  d e skönt o vara ledig allihopa lr ja vi tre iaf henke jobbar ju...


sådär nu va koppen kaffe uppdrucken o man kanske skulle ta tag o damma lite o sätta fram lite ljus o sånt? skulle vara sjukt mys o kunna tända ljus ikväll när barnen sover faktiskt... lr ja den största iaf den minsta kan ju inte förflytta sig till ljusen ännu vilket är skönt men den dan kommer den med=)


nä nu ska jag ta tag i hemmet! ha´t

Av Rebecka - 22 oktober 2010 06:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards