baravifyra

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Rebecka - 28 oktober 2010 09:29

hihi tindra blev förbannat söt=) min lilla tingeling=P blev lockat hår och lite ögonskugga, rouge o läppglans med=) men jag insåg snabbt när jag kom till dagis hur eftertraktad hon är bland boysen=P -"Kom hit våran lilla fjäril" hihi förbannat sött=P men kan inte komma ihåg att jag hade kille när jag var 4 bast men minnet är bra med kort oxå så!!=P


Jaha sitter o räknar minuter tills jag kan klä på oss och dra oss mot hagsätra på brunch med tjejerna o bebisarna=P jag är ju hungrig!! ;)


Jaha nehe träningen gick sådär igår... jag gick iofs en promenad o hämtade tindra o hem igen men sen var det inte så mycket mer=P imorse tog jag mig en planka i sängen o lite situps så får väl köra dom andra med senare=)


Imorgon kommer linnea med=) ska bli skoj o ses igen sågs ju sist när odde var nyfödd typ=) o d e ju iaf 3 månader sen snart!! USH vad tiden går fort!


jaha nehe kanske skulle ta o städa lite medan odin sover innan vi ska åka! tömma diskmaskinen o ställa in igen!!!


Älskar mig underbara man!! MYYYYYS på hög nivå!!! ;)

Av Rebecka - 28 oktober 2010 07:00

Snart helg igen ju!


pratade med en vän från skolan igår o alla minnen kom tillbaka... lite ledsamt att vi så fort skolan var slut splittrades  o har inte träffats sen dess... ett år sen nu... skittråkit för kul hade vi under dom 10 månaderna! ;) mycket bus och hyss :p


odin ligger i min famn och dansar till baker street just nu=) o jagat sin napp som alltid rymmer'=P tindra hon ska klä ut sig inför dagis idag men vill inte sammarbeta med mig som vanlit så vi blir osams SOM VANLIGT!!!!


proteinshakern som jag fick mig igår gjorde underverk på min mage men jag kan inte påstå att dom var mättande som henke påstod men men kanske hjlper lite iaf!


nä nu ska jagbråka lite mer med min dotter!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards