baravifyra

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Rebecka - 14 oktober 2010 18:23

min älskade syster kom igår kväll och sov över här inatt! skönt o få lite avlastning även fast det bara är för att få dammsuga! =P

Men hon tog Odin imorse när jag lämnade tindra på dagis och det gick ju fort o bra=) bara det att det kändes tomt att gå utan bilstol eller vagn o sen åka själv i bilen=) det var så himla ovant! men han hade somnat i hennes famn när jag kom hem så vi slog på elvis i glada hudik på boxern och kollade=) missade d ju i tisdags då jag som tråkig morsa somnar när barnen somnar=)


Jag sitter o planerar o grejar för tindras rum oxå! ska köpa riktig chockrosa färg och måla 2 väggar i hennes rum rosa! sen ska det fixas i hennes säng med tanke på att hon har förvaringsmöjligheter i sin säng så är det onödigt att ha en extra hylla som tar massa plats när man kan förvara leksaker under sängen=) så ska kolla om lådorna i klädkammarn får plats dära=)


Jaha fick paket av mamma idag oxå=) hade ju beställt kläder ju så min skjorta o min jacka kom med posten idag från mamma=) ska invigas imorgon faktiskt så kanske blir nån bild imorrn!!!


nä nu ska jag se om jag kan lägga ifrån mig odin o fixa lite här hemma!!!

ha d!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards