baravifyra

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Rebecka - 2 november 2010 07:04

ja fy fan... jag kan inte ha några kläder längre... det vet ni ju iofs redan men jag blir mer o mer less för varje dag! så idag ska jag dra mig iväg till tumba igen o kolla träningsbrallor.... jag menar jag lägger lätt 50 eller 75 spänn för ett par såna än 200-300 kr på ett par.... o sen är d hårdkörning nu! ska ta mig en långpromenad när jag lämnat damen på dagis så ska fixa lite låtar i mobilen så man kan lyssna på musik för d e så förbannat tråkit o gå annars!!


Ska gå förbi affären oxå o köpa ersättning... tänkte faktiskt ge mig på NAN 2 ersättningen o ge honom på kvällen för han är fan inte nöjd längre... han äter o kräks äter o kräks... inte konstigt att man aldrig blir mätt så ska se om han blir nöjdare på 2an... o jag läste igår att man kan ge d från födseln om man vill fast det står från 4 mån på paketet.. o man skulle absolut ge det till prematurbarn och Odde räknas ju som prematur så ja vi kör på den banan!! =P


Ställde mig på vågen igår och tjohej 2 kg minus!! :D yey!! men har inte tagit nå mått ännu för d känns inte som nån större skillnad ändå....


nä nu ska jag fixa iordning tindra och mig själv medan odde sover en sväng o sen föra över musik!!! ha d bra!

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards