baravifyra

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Rebecka - 11 november 2010 16:06

Blir då aldrig nöjd med min bloggdesign.... men nu får d va såhär ett tag tills jag kommer på nåt annat....


Nu har jag städat i köket iaf känns skönt o ha ett rum fräscht eller ja badrummet med för den delen men annars ser d ut som bombnedslag.... hinner inte, har ingen lust utan umgås med barnen istället!! får ta tag i d nån dag här framöver skulle va mys o tända ljus o så men just nu tycker ja det inte är så himla mysigt här så jag har nån lust att tända nå ljus!!! men men nån gång i framtiden kanske... vill kasta ut bäddsoffan vi har o köpa två fåtöljer istället... kanske blir för pengarna man får för tindras kläder isf får helt enkelt se....


nä nu ska jag försöka komma på nåt att äta tindra ville ha köttbullar o mackaroner hon... GUD vad ovanligt!!!


Saknar min älskling så himla mycket... dröjer ytterligare några timmar innan han kommer hem dessvärre men aja... hoppas han hinner hem innan tindra ska sova iaf!!!

Av Rebecka - 11 november 2010 14:22

Snart helg igen alltså... veckorna går så himla fort så jag hinner inte med mig själv... har iofs inte gjort en dyft på hela veckan men d e skönt d å.... skulle behöva städa dock för igår hanns det inte med då henke kom hem tidigt då hans bil gick sönder så d blev mys med familjen istället!


Idag lämnade vi tindra på dagis och åkte vidare mot hasse pedersen o satt o snackade med honom en sväng, sen for vi mot sollentuna o käkade lunch med svärfar dära på volvo o sen vidare till scania i häggvik där henke skulle hämta lastbilen så nu jobbar han och jag o tindra sitter o kikar på ice age 3 medan odde sover! hoppas han sover en stund då han inte sovit på hela dagen o sovit oroligt hela natten.... blev 3 uppvak istället för 1 som det brukar vara.....


Ush tänker på min syster med får riktigt ont i magen av tanken med tänker inte gå längre in på ämnet!!!


jaha nehe kolla på film o sen förbereda för middag.... vad fan ska man äta då?

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards