baravifyra

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Rebecka - 23 november 2010 10:36

Satt och tittade igenom gamla bilder från externa hårddisken.... ojoj....


Sådär går det när Rebecka ska arbeta själv och byta däck på bilen när jag fått punka.... behöver jag säga att det inte gick så bra? ;)





Varselkläder is THE SHIT!!!!!




    


På väg till skolan!




     


SÅdär såg jag ut när jag inte mådde så bra..... vill INTE tillbaka dit igen!!! USH!



  


Lyckligaste dagen i mitt liv!!! 4/10-2008 då vi två blev ett och jag blev fru Lundwall!!

Av Rebecka - 23 november 2010 10:07

    


Check this out!!!! JAG KAN HA DOM!!!!!! YEY!!! mina favvosar!! ÄNTLIGEN!!!!

Av Rebecka - 23 november 2010 09:43

Ja fan vad kallt d va när jag skulle lämna tindra... blåser som fan o småsnöar.... ser ut o bara bli värre med så det blir nog bilen när jag ska hämta henne sen=)

Men jag märkte när jag tog den extra svängen som jag brukar göra hur det faktiskt börjar bli lättare=) backarna var ju som döden innan men nu var det lätt o behagligt och jag blev knappt andfådd!!! sen en till grej jag fick på mig mitt bälte som jag gått o trånat efter sen nån månad tillbaka=) mitt FAVVO!!!! nu så äntligen kan jag ha det igen så nu trånar jag bara efter brallorna som va mina favvosar=) ska dra på o se hur mycket det är kvar sen!! mina älskade baggyjeans!!! mycket minnen med dom med men de behöver vi inte gå in längre på!:P MIN HEMLIS!!!


jahaja vad nu då? odde sover och jag sitter här o funderar på om jag ska städa eller om jag ska göra nåt annat.... vi får se helt enkelt.... hoppas ni mår bra där ute för det gör jag=) mitt liv är på väg att förändras!!!

Av Rebecka - 23 november 2010 07:33


<!-- start of lyrics -->
It's like you're a drug
It's like you're a demon I can't face down
It's like I'm stuck
It's like I'm running from you all the time
And I know I let you have all the power
It's like the only company I seek is misery all around
It's like you're a leech
Sucking the life from me
It's like I can't breathe
Without you inside of me
And I know I let you have all the power
And I realize I'm never gonna quit you over time

It's like I can't breathe
It's like I can't see anything
Nothing but you
I'm addicted to you
It's like I can't think
Without you interrupting me
In my thoughts
In my dreams
You've taken over me
It's like I'm not me
It's like I'm not me

It's like I'm lost
It's like I'm giving up slowly
It's like you're a ghost that's haunting me
Leave me alone
And I know these voices in my head
Are mine alone
And I know I'll never change my ways
If I don't give you up now

It's like I can't breathe
It's like I can't see anything
Nothing but you
I'm addicted to you
It's like I can't think
Without you interrupting me
In my thoughts
In my dreams
You've taken over me
It's like I'm not me
It's like I'm not me

I'm hooked on you
I need a fix
I can't take it
Just one more hit
I promise I can deal with it
I'll handle it, quit it
Just one more time
Then that's it
Just a little bit more to get me through this
I'm hooked on you
I need a fix
I can't take it
Just one more hit
I promise I can deal with it
I'll handle it, quit it
Just one more time
Then that's it
Just a little bit more to get me through this

It's like I can't breathe
It's like I can't see anything
Nothing but you
I'm addicted to you
It's like I can't think
Without you interrupting me
In my thoughts
In my dreams
You've taken over me
It's like I'm not me
It's like I'm not me


Sådär känns det  ibland=)


Stolt mamma idag=) var stark o höll napparna ur sikte för tindra igår o d funkade! lika hårt idag med för nu ska dom avvänjas!!!!

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards