baravifyra

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Rebecka - 10 november 2010 10:22

Nya mätningar


vikt: 65 kg

 

Höfter: 100cm

Lår: 59 cm

Mage: 78 cm


Av Rebecka - 10 november 2010 09:34

Hade tänkt att jag skulle gå till dagis med tindra idag men då hon började bete sig som att hon var ca 1 år så blev d inte så för då skulle vi ha kommit fram till dagis typ nu.... kunde inte klä på sig skorna inte klä på sig jackan ingenting... så det blev bilen till dagis o en extra sväng för att odin skulle somna!


Så nu sitter jag här o ska strax ta tag i lägenheten... ser att mina blommor måste tas hand om så det blir första etappen sen ska jag sätta upp gardiner i tindras rum som fortfarande inte blivit gjort... jag vet jag är seg men jag hinner inte med mig.... så fort man ska göra nåt så vaknar odin så då glöms d bort annars står d mycket annat på schemat som man ska göra så d blir lixom inte men idag ska jag ta tag i d o som sagt försöka få upp kläderna från förrådet.....


nä nu kallar blommorna!

Av Rebecka - 10 november 2010 08:07

Natten har varit som vanligt odin fick feber igår kväll så vi gav honom alvedon som han inte tyckte smakade så spec gott=) men han somnade 21.30 brevid mig o jag vaknade till en timme senare o flyttade honom till sin säng sen sov vi till  henkes klocka ringde 4.30 imorse... gav honom mat och vi somnade om till 06.30 lite feber idag men inget jag tänker ge alvedon för för lite måste ju vaccinet få jobba med!


Idag bli det lugnt ska lämna tindra på dagis  o sen hem o städa lite medan  odin sover! känns som d behövs just nu o sen ta upp kläder ifrån förrådet o sortera o lägga ut på blocket allt det odin inte kan ha av tindras kläder!!


nä nu är d dagistajm snart så läre göra iordning ungarna!!



Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards