baravifyra

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Rebecka - 22 november 2010 13:47

skittråkig måndag faktiskt måste jag säga! snöar ute och jag orkar verkligen inte göra nåt... så vi sitter o gosar i soffan idag!!


Ush jag måste komma ihåg o åka på apoteket imorgon och fixa miniderm för nu är Tindras hud helt åt helvete igen.... HATA vintern.... lr ja d e mysigt men tindras kropp tål verkligen inte vintern.... händerna är alldeles röda och svullna för hon är så torr och man smörjer o smörjer men huden bara drar åt sig och är lika torr efter 1 timme igen.... hoppas odin slipper detta fenomen men gör han det inte så framkommer det nog inom en snar framtid!!!


Jahaja igår var niklas o Nina här och vi beställde hem välkomstpaketet och lite andra grejer så nu ska här börjas jobba i Januari 2011=) ska på sminkparty på fredag i kista!=) sminkparty för ca 500 pers!! :P det ni! hoppas på att få med mig Zandra oxå karlarna borde ju klara sig 2-3 timmar=)

SÅ jag känner mig taggad bara man får hem grejerna med så kan man ändra sin livsstil lite=) NU JÄVLAR!!!


O sen en till sak!!! 20-21 Maj 2011 är det sthlm truck meet på maskinexpo i Barkarby!! SOM JAG LÄNGTAR!!!!!! :D bara ett halvår kvar!! :P

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards