baravifyra

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Rebecka - 8 november 2010 16:42

veckorna går för fort ibland alltså.... jag blir helt snurrig....


I helgen har vi vart hos mamma o pappa! massa massa mys kan jag säga! träffat min allra bästaste vän och det är alltid så avslappnat när man umgås me henne=)

Sen har vi träffat familjen bara.. man hinner som inte så mycket när man bara är där typ en dag... vi kom i fredags kväll o åkte hem igår förmiddag så d blir ju inte att man hinner träffa nå fler även fast jag skulle vilja....


Har kommit på en sak.... en gång problem med maten alltid problem med maten.. känns förjävligt om jag ska va ärlig jag måste lära mig att äta... rädslorna är tillbaka dessväre... men men bara ta tag i o börja igen! skulle ha försökt mig på att sluta snusa med men går ju sådär....


ush Imorgon står det vaccination på schemat jag bara hatar när dom ska sticka mina barn.... o med odin hatar jag det ännu mer eftersom stackarn blev stucken minst 2 ggr/dag när han hade gulsot.... huahua.... men men jag får väl bita ihop o görat bara... måste kolla skåpet sen om vi har alvedon eller om jag måste köpa.... tänke odin skulle somna in riktigt så ska jag kasta in i tvättmaskinen och sen städa skåpet....


Jag har nog bestämt mig för att fortsätta ändå men det kommer ju bli i ungefär samma utsträckning som förut när jag har tid och lust!!!


Skulle ha tagit nya mått med men såklart har jag ju loosat måttbandet så läre leta det först.....

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards