baravifyra

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Rebecka - 30 november 2010 09:44

sorry för hemskt dålig uppdatering men i fredags insjuknade både jag och odin i feber o genomförkylda!jag hade 39 på fredag natten o odin hade nästan 39 på lördag morgon så vi har i stort sett bara legat hela helgen o mått dåligt....


Odin blev i söndags väldigt skrikig o så fort man la honom ner så blev skriket bara värre så vi åkte till vc för o kolla öronen o dom hade såklart inga grejer o kolla med så igår fick vi åka in till huddinge sjukhus ist så dom fick kolla på honom genomgående.... kom till öron näsa hals läkaren o hon var då den trevligaste jag mött iaf och sjuksyrran va jättegullig så dom kollade öronen  på honom och sög ur vax  ur det ena o efter det blev odin en helt annan liten kille... sov i typ 4 timmar (har inte hänt dom senaste dagarna) o sen somnade han lugnt o fint igår kväll o sen lika nu ligger han o sover i vagnen!! skönt att han kan slappna av nu utan att nåt ligger o trycker o skaver.....


Jahapp Tindra är på dagis.... ska dit till 13.30 för ska ha utvecklingssamtal på dagis idag! ska bli spännande o se vad dom säger om tindra o samtidigt är jag så himla nervös för hon tar för sig så himla mycket och vissa kan tycka att det är jobbigt.... men vi får se helt enkelt...


Nä nu ska jag ge mig på o plocka ihop lite medan odin sover!!

HOPPAS PAKETET KOMMER IDAG!!! vill börja NU ju!

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards