baravifyra

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Trasigt!

Av Rebecka - 4 november 2010 07:40

Sorry för dålig uppdatering igen men vårt internet låg nere hela dan igår.... enligt comhem så hade vårt modem loggat ut sig själv o d tog lite tid att fixa men nu är det fit for fight igen så jag är nöjd!=)


Odde har börjat sova dåligt på nätterna nu igen... SUCK det var ju för mycket att hoppas på att han skulle fortsätta med det... såg väl att mamma va trött så han gav mig 1½ vecka med bra sömn o börjar sen om igen.... men men man ska väl inte klaga han brukar sova 7-8 timmar i sträck iaf så d borde ju räcka för ens egen kropp... o sen brukar han käka lite o sen somnar han om 2 timmar till så jag ska väl inte klaga lr vad säger ni?=)


Har iaf bytt ersättning nu och himlarns vilken skillnad! han är nöjd och glad och kan ligga o leka i babygymet hur länge som helst o sitta o snacka i babysittern o sen kräks han inte alls lika mycket som han gjort innan så det är fruktansvärt skönt!!! nöjdare kille o föräldrar får man leta efter=)


Idag ska vi till Nacka jag och linnea och odin medan tindra är på dagis=) jag ska kolla skor o linnen ja o sen måste jag iväg på barnens hus för odins bilstol börjar bli sliten eller ja bandet som man drar in bältena med börjar bli så sjukt utslitet så ska kolla om man kan byta det för d känns ju inte så bra om det skulle lossna lixom! bara hålla tummarna att det finns o inte är allt för dyrt!!


Sen blire service på bilen kl 17 hos daniel! tur man har släkt som är bilmekar så blire inte så jävla dyrt!!! ;)



Nä nu ska jag fixa mat till lillgrabben och sen ska vi dra oss mot dagis! strålande solsken ute idag så nu ska vi ta en promenad!! =P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 25 september 2011 10:48

Jag har flyttat till   http://baravifyra.blogspot.com

Av Rebecka - 22 juli 2011 13:23

Där har jag och Odin var idag.... förstår inte vad det är som gör att han blir sjuk jämt.... =/ Men nu har han haft feber och då enbart feber sen i Tisdags och den ligger runt 38.5-39.5 hela tiden..... så vi fick tid till kl 11 o kvart i var vi där o...

Av Rebecka - 21 juli 2011 11:17

Svärmor ringde igår och sa att dom skulle åka upp till Jättendal som idag och undrade om tindra skulle följa med till mormor och morfar!! Hon ringde själv och frågade och absolut fick hon komma upp till dom!! Så imorse var hon sprudlande och pack...

Av Rebecka - 15 juli 2011 10:48

Det känns att det är fredag!!  jag är trött o helt mosig i hela kroppen o d känns dessutom att henke va i malmö i tisdags natt för man fick ingen avlastning!! Sen börjar min kropp o jävlas igen, det gör mig faktiskt lite rädd.... idag kunde jag kna...

Av Rebecka - 14 juli 2011 12:04

Håller på o storstädar i köket.... USH vad det är äckligt överallt trots att jag städar några ggr i veckan.... men här i våra hus så ingår det ingen köksfläkt så endra får vi stå för den själva eller så får vi betala 60 kr extra på hyran för att dom ...

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards