baravifyra

Alla inlägg under november 2010

Av Rebecka - 19 november 2010 13:06

Odin sover äntligen så jag o tindra har fixat i hennes rum och sen har jag tömt och fyllt diskmaskinen och städat undan i köket lite! vardagsrummet kvar nu o plocka i men d får bli när jag känner för d... orkar inte riktigt nu....


Fick reda på av henke att jag hade kunnat jobba i helgen om jag hade kunnat köra hjullastare!! SKIT!!!! Måste lära mig o köra den alltså så jag kanske kan komma iväg o jobba nån timme!! Köra henkes bil och åka mellan jordbroladan o värmeverket!!!  PISS!! iofs ska henke jobba i helgen så vet inte vad jag skulle gjort med barnen kan ju inte åka med precis för d funkar inte riktigt... lr ja tindra hade kunnat så hade odin fått vara med farmor eller nåt men aja kan ju inte köra den iaf!!


SAKNAR lastbilarna så det gör ont.. åkte en sväng med henke igår o d kliar i fingrar o fötter!! JAG VILL!!!! har bestämt att till våren/sommaren/hösten ska jag åka med henke så mycket som möjligt för att få upp kunskaperna igen så jag kan börja jobba när odin börjar på dagis i januari!!!


    

Av Rebecka - 19 november 2010 11:21

jepp fredag igen men just i helgen känns det inte som nån skillnad för henke ska jobba lördag o söndag med 9-18.... SUCK! men ja tack för extra pengar så!=)


Idag har vi vart o handlat! på ica maxi för dagens middag TACOS!!! :D men nu vaknade min lilla gubbe igen så kan inte skriva mer!!!

Av Rebecka - 17 november 2010 14:33

Sådär ja totalt 2 timmar promenad och jag känner mig pigg som en lärka o det är skönt att vara lite trött i benen.... sitter o stretchar ut musklerna nu för dom är så hyperspända så jag kunde knappt sätta mig utan att det gjorde ont! :)


Ikväll kommer en karl från trygghansa hit och ska snacka försäkringar!! 20.30 kommer han lite sent faktiskt enligt mig men aja får väl duga kanse tar en timme lr nå!! så har storstädat lägenheten idag för man vill ju inte skämmas.....


Odde sover o tindra hon sitter o ritar hon.... lite väl hårt ibland men d blir nog bra ändå1 räcker med en blick så lugnar hon sig!!!


Nä nu ska ja dricka vatten o bara sitta o glo på tv o vara stolt över mig själv!! :D


Av Rebecka - 17 november 2010 12:48



Som sagt börjar bli nöjd fast jag kan fortfarande inte komma i brallorna så!!!

SJUk träningsvärk idag!!! SKÖNT!=)

Av Rebecka - 16 november 2010 09:36

Har vart o lämnat lillgumman på dagos och sen tog jag mig en extra sväng runt för att få bort lite av mitt mående! det funkade en stund faktiskt men när jag kom in igen så smyger det lixom på..... jag hoppas jag kan sätta igång med företaget snart så jag får nåt att pyssla med för såhär går det inte att ha d! ajg får lite klaustrofobi!


Jaha ska sätta mig ner o lyssna på två skivor om en stund o sen ska jag slänga in i tvättmaskinen och ikväll blir det antagligen o åka o snacka med lite folk!=) skojit o komma hemifrån!! =P


Jaha nehe lyssna skivor var det ja passa på när odin sover för en gångs skull!!!

Av Rebecka - 16 november 2010 06:53

Kanske man ska ta o ringa ett par jobbiga samtal idag eller klarar jag faktiskt detta själv med stöd av familj o vänner? det är där jag är lite kluven... =/ förjävligt o må såhär hela tiden.... det är höst, en grej kan sätta igång en ond kedja som bara fortsätter mot det onda för att sen förstöra hela min vardag.... var bara ett år sen det var såhär.... FAN FAN FAN!!!!


Dagis för lillgumman idag och jag o odin ska hem o ta det absolut jättelugnt då jag inte orkar göra nåt!!



Av Rebecka - 15 november 2010 12:13

  

Av Rebecka - 15 november 2010 11:37

Odin vill verkligen inte sova på dagarna! han sover några minuter o sen vaknar han o bara ligger o skrattar o har sig o sekunden senare blir han skitarg o trött... så vet inte hur jag ska göra för att han ska sova iaf en längre stund mitt på dan!


Vi slog iaf på lejonkungen 3 förut! så jävla kung film så det finns inte gillar stenhårt=) nu sitter vi o kollar på tom o jerry=) verkar som om henke kommer hem bra tid idag och jag sitter o funderar på om jag ska åka med till kista o höra mer om företaget o lämna barnen med henke eller om henke ska få göra det själv! vi får se framåt kvällen!!


Pratade med en gammal vän imorse! jag vet inte men det verkar finnas nån dold grej så man alltid hittar tillbaka till varann förr eller senare! så har det alltid vart mellan oss sen första början! men d va skoj o prata iaf o goda nyheter me så nu håller vi tummen att det går hela vägen!!!


jaha nehe ta o försöka komma på nåt att äta för mig o dotra o sen försöka göra nåt annat!!!!

Presentation


Rebecka, 24 årig lastbilstjej som berättar om min vardag som 2 barnsmamma till Tindra och Odin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards